fredag 29 februari 2008

Tack! ♥

♥♥♥Tack för alla gratulationer och gulliga rader!! Det gör mig så glad :-) ♥♥♥

Jag vill ge er en blå blomma och en god, god pralin allihop!!



De vita är blåbärspraliner doppade i vit choklad och de andra är mycket goda hallontryfflar! Skynda dig att ta en så att inte godistjuven som länsade Lady Di's påskägg hinner före ;-)

Igår hade Plutten sin morbrors blåa tröja från -82 på sig! Ni anar att det är nya tider på gång nu va? Mycket blått, grönt och brunt blir det... så jag var tvungen att fräsa ut till Anna och skaffa lite blått, grönt och brunt scrapgrejs också :-)


4 kommentarer:

  1. Vilken goseprick!!! Men brunt känns väl inte så nytt? :-o Vilgots garderob har varit brun sen han föddes. Och hälften av mina layouter :-o ;-D Hur går det med namnjakten ;-)

    SvaraRadera
  2. Hmm... Finns det ngra praliner kvar?? *sugen* :-) Not that I need them really. ;-)

    SvaraRadera
  3. LadyDi kikar in och noterar att du ser ut att ha klarat dig från plundring. Tar med mig en karamell på vägen ut, mums!

    SvaraRadera
  4. En riktig snuttgurka är han! Snosa på du! Kram
    Annika

    SvaraRadera