torsdag 6 mars 2008

2008!

Till slut blev den klar; sidan med "framåtblicken" för år 2008 :-) Bakom fotot sitter några sidor med rubrikerna Mina löften, Mina mål, Jag ser fram emot, Att utveckla och Jag önskar & hoppas att... Ska bli kul att checka av mina punkter i slutet av året och se hur det blev med det hela!

Jag har fått lite pysseltid de senaste kvällarna, jihoo!! Så nu är jag på banan igen, om än långsammare än någonsin :-)

Plutten heter fortfarande Plutten :-) Men vi har iaf kommit så långt att vi har knåpat ihop en lista med tänkbara namn... Vi funderar på om inte Maximus vore ett bra namn eftersom den lille Plutten har växt 4 cm på 3 veckor och nu är 57 ståtliga centimeter :-) Storlek 50 & 56 är redan urvuxna och bortplockade...

Underbart väder idag, det är så att det spritter i benen! Vi stannade på lekplatsen på väg hem från dagis och Smulan lekte, jag lapade sol och Plutten sov i vagnen. Mer sol åt folket!!


4 kommentarer:

  1. Tycker han ser ut som en liten Dexter!

    Skönt att ha dig tillbaks på scrapbanan igen och inte har du legat av dig heller; snyggt! Ses vi på mässan i Göteborg?
    Kram och ha en underbar helg!
    Annika

    SvaraRadera
  2. Underbar layout! Du är absolut på banan igen :-) Och det syns ju inte på layouterna om det gått långsamt eller ej ;-)

    Härligt med frisk liten kille som växer så det knakar :-) Pojknamn är hur svårt som helst! Sist så visste min sambo vad han ville men jag sa nej i över en månad. Men efter att ha hört det dag ut och dag in så vande jag mig och började tycka om namnet :-) Och nu finns ju inget namn som skulle passa bättre för det lilla busfröt! Fast den här gången ger jag inte med mig för han säger att nya bebisen ska heta Algot ;-) :-D Skämt åt sido så har vi bara Alfred och Arvid på listan och vi är inte helnöjda med de alternativen. Men vad man än väljer så kommer det kännas rätt efter ett tag. Lycka till :-)

    SvaraRadera
  3. Yo! Det var verkligen inte igår! Hör av dig SNARAST när du har tid och vill diskutera livets väsentligheter såsom stamps, paper and fun shöpping! ;-) Hälsn/ tokfian!

    SvaraRadera
  4. hey there! Nu har jag gmail, så du kan både maila och chatta med mig om andan faller på nån gång... och tiden finns!!? Har du gmail?? *hintar lite diskret* ;-)

    SvaraRadera