onsdag 6 februari 2008

Förvaring för pågående projekt


Nu när jag flyttat in i pysselskåpet är det alldeles tomt på pysselbordet, vilket känns rätt märkligt... Men det är ju nu den verkliga utmaningen börjar; att fortsätta ha bordet tomt och ordningsamt :-) Jag känner ju mig själv och vet att när jag kommer igång och pysslar så uppstår lätt kaos. Dessutom är jag en långsam scrappare + att jag ofta har flera projekt på gång samtidigt= risken är STOR att det snart blir stökigt på bordet. Jag kan inte proppa in det jag håller på med i skåpet för då blir det snart kaos i hela skåpet istället... Lösningen blev en tidskriftssamlare i tyg med små fickor på utsidan. I fickorna kan jag ha saxen!! och aktuella pennor o dyl. Själva tidningsdelen är stor nog för att svälja en del + att jag kan slänga ner knappar, brads osv i burkar och hiva ner i samlaren. Den är inte särskilt skrymmande heller utan kan ställas ner mellan bordet och väggen så blir den BORTA! Kanske är det smart att stoppa ner de olika projekten i varsin plastficka också, så finns det som hör ihop samlat... Tips någon? Jag har ingen besöksräknare, men på flickr registrerades besöken så jag vet att det var betydligt fler som kikade in i skåpet än som vågade lämna en kommentar ;-)
Skriv en rad och gör mig glad! :-)

4 kommentarer:

  1. jag är iaf in dagligen å kikar, oftast 10-20ggr/dag :-p kanske ltie väl dålig med kommenterandet :-(

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! Jag är också här och håller koll på att du fortfarande befinner dig i hemmets lugna vrå;-) Kram kram

    SvaraRadera
  3. Och jag vill se fler bilder på Smulan eftersom jag saknar henne så!

    //Busan

    SvaraRadera
  4. Jag kan också kommentera om du vill!? :-) Ser finfint ut med skåpet damen.

    SvaraRadera