tisdag 12 februari 2008

Tillbakablick 2007 :-)

Ingen som gillar Ove?! :-) Vi får se till att hålla oss i styr i morgon då! :-)

EN liten, liten fördel med att bebis inte vill komma ut är att jag hinner göra klart halvfärdiga projekt, tex den här tillbakablicken på 2007. Agneta hade skrivit 5 minnesvärda händelser från 2007 och det var värt att tänka till om tyckte jag. Jag frossar i knäppa dekos och färg nu, för snaart hoppas jag få befinna mig i det ljuvliga bebisscrappandet läääänge!


Om jag kniper i morgon så kanske jag hinner göra klart "framåtblicken" för 2008 också!

7 kommentarer:

  1. My god, du är galen! Och du gör det galet bra! :-) Skitsnyggt!

    Ove är coolt! Tror det är ett namn för kändisbarnen i Stockholms innerstad snart :-) Typ Schyffert.

    SvaraRadera
  2. Oj, jag är visst ingen siare utan snarare en skvallerblaskeläsare ;-) Det var lite väl bekant med Ove och Schyffert så jag googlade lite och han hade visst en son som hette så :-D

    SvaraRadera
  3. Ove är fint... men det är Vallys dag imorrn, det är lite coolt! Om inte bebisen är på väg så kanske du ska komma med på årsmötet idag o käka tårta!?! Där kan du fortsätta med din framåtblick på 2008! Kram / Elin

    SvaraRadera
  4. Nämen- är det inte dags snart?? Jag väntar mig varje dag att du ska vara på BB. :-) Hur går det? hur mår du?? :-)

    SvaraRadera
  5. Men guuuud vilken härlig layout! Jaaa, knip så vi får se framåtblicken också!

    Och du, inte Ove! Hu, vilket namn...

    Hoppas du får snusa bebis snart! På gång, kanske?
    Kramis,
    Annika

    SvaraRadera
  6. Kikar in hos dig och undrar hur ni har det?? :-) Tänker på dig myyycket ska du veta!!! *skickar bamsekramen*

    SvaraRadera