måndag 4 februari 2008

Lådor och de små sakerna...



Om du undrar vad jag pysslar med i väntan på att få åka till BB så är det mycket! Idag har jag bla målat 12 små lådor två gånger... Som du ser är det den ordningsamma scrapparens ;-) bästa vän som fått två lager vit lasyr. Imorron ska du få se heeela skåpet i färdigt skick! (Under förutsättning att inte väntan på det där andra är slut då!!)


Under julen hade jag gott om tid att surfa runt och då hittade jag massor av kul årsutmaningar. Bla Overlooked där det är "those little big things" som ska dokumenteras. Det är lite kul att flytta fokus från scrappandet och ägna lite mer tid åt foto och skrivande tycker jag just nu :-) Iaf första objektet var "Coffeemug" och jag fotade min tekopp "My cup of tea, you know". Sen skulle det skrivas lite och funderas lite. Sen fick jag en knäpp idé och gjorde "My cup of inspiration". I koppen ligger inspirationslappar; skisser, färgkombos, materialutmaningar, saker jag sett och vill testa, bloggadresser osv. Så när fantasin tryter kan jag dra mig en liten lapp och förhoppningsvis få en inspirerande spark i baken!






1 kommentar:

  1. Men- ååh så du bloggar, och målar, scrappar o organiserar. Bla. :-D Jag är tokimpad lilla russinet!!! Ville mest kika om det hänt nåt i bloggen och hålla ett litet öga på dig! Kraaaaam (PS: Supernice LO också!) Luuuv your stuff!

    SvaraRadera