tisdag 5 februari 2008

Välkommen in i skåpet!


Nu har jag flyttat in i skåpet med det viktigaste av mitt krafs! Eftersom skåpet står i vårt TV/lek/pyssel/matrum så måste det ge ett ganska o-rörigt intryck. Jag hittade svarta & vita korgar på Åhléns. Sen är det Emuboxar & Fira smålådor från IKEA så klart :-) Pappersförvaringen har jag löst med en hög plastmappar från Panduro. De fasta hyllplanen i skåpet är preciiis så att det inte går in 30x30 pappersförvaring på höjden, men jag tror mapparna blir OK...

Det är rätt skönt att ha flyttat in i skåpet; äntligen råder lite ordning och reda i pysselimperiet! Dessutom har jag äntligen gjort en rejäl urrensning bland mina scrapprylar. Jag får väl erkänna att jag har banankartonger med mer grejer i, men det är sånt som jag kanske nån gång får användning för :-) Resten har jag gjort mig av med. Det känns skönt. När skåpet närmar sig bristningsgränsen nån gång framöver så vet jag att det är dags att rensa och göra sig av med överflödet igen. Ett alldeles lagom skåp för alldeles lagom mycket grejer alltså :-)

Om du vill veta mer om VAD som finns VAR i skåpet så har jag fixat till fotot med anteckningar på flickr! Det var kul tycker jag! :-) Du kan alltså peka på fotot och få fram info om förvaringen i skåpet! Check it out!!:

2 kommentarer:

  1. Sååååå snyggt och ordningsamt! Tänk vad mycket du har hunnit med sen vi sågs förra veckan o du nästan trodde det var på gång, coolt! Jag tror fortfarande på Bert jag :)
    / Elin

    SvaraRadera
  2. Ååååååå vad fint!!! Vilken ordning! Och jag som gillar både vitt, ordning och scrapprylar :-)

    Har du passerat bf än? Good luck!

    SvaraRadera