tisdag 24 februari 2009

Roligt, roligt!!

Nu är det roligt igen! Februari är ju snart slut och jag måste säga att jag är såå nöjd med hur den här månaden blev :-) Och i helgen avslutar jag med att åka på kryssning!! Det är ganska precis 20 år sen (HUR är det möjligt??) jag åkte med Stena Germanica förra gången... Det var mycket som hände då som INTE kommer att hända igen, och det var mycket jag gjorde då som jag INTE kommer att göra igen och det är allt jag har att säga om det! :-)

Två nya layouter till Annas scrapbooking har jag gjort:


En med våran lille gubbe som säger Tatt,tatt! när han får något

och en om mig och mina drömmar om att få ha en egen gräsmatta med små vita blommor i.

5 kommentarer:

  1. Jättefina LOer! Så olik dig du rä på gräsmattefotot! Men vilkn underbar idé till LO!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga layouter!
    Jag ska också med på kryssningen. Iiii... så kul det ska bli!

    SvaraRadera
  3. Trevlig resa! Önskar jag kunnat följa med!

    SvaraRadera
  4. Jag vill se bilder från kryssningen *blink blink*

    //Busan

    SvaraRadera
  5. ööru kommer du hit imorn eller? ;)
    Finns på Arkivets monter och efter det träffas jag i sedavanlig ordning
    hemma här ;)
    *kram*

    SvaraRadera