måndag 9 februari 2009

Det lönar sig tydligen att reklamera!

Jo men visst!

Några minusgrader... Japp!
Fluffig snö................... Japp!
SOL.............................Jappe-ti-japp!!
Underbart soligt och vitt helt enkelt. Tack så mycket vädergudarna! Jag önskar att jag hade en lika underbar vit layout att visa, men istället langar jag upp en färgkaramell :-) I höstas när Smulan fyllde 3 år letade vi upp en läcker graffitivägg och fotade lite. Inspirerad av en utmaning från Mikaelas fotofredag så hade jag med thickers att skriva "tre" med. Smulan var på sitt bästa humör och bilderna blev roliga och bra!!




Söt, tokig och tre!

5 kommentarer:

  1. Nina är ju bara sååååå skön!! Goding! /Elin

    SvaraRadera
  2. Sicka underbara bilder!
    //Busan

    SvaraRadera
  3. Sååååå söt! Och kul idé med thickersen! *lägger på minnet*


    *har redan glömt*

    Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Hey there! :-) Tack för dina tips! jag är fortfarande aningens "confused" när det gäller elements. Tror jag har ett för gammalt program? Det är så MKT jag vill prova/göra, men vet inte HUR?!? *frustrerad*

    SvaraRadera
  5. Mmmm ... underbara foton och superläcker layout!

    SvaraRadera