måndag 2 februari 2009

Han går!

Vi har försökt locka Plutten att gå och har använt apelsin & banan som lockbete, men vi har inte lyckats nåt vidare-när han vill vara snabb är det kryp som gäller. Jag har sett honom ta några steg förut tex om han håller något i händerna och liksom inte tänker på att han går. Men nu ikväll gick han alldeles av sig själv från TVn (som han hade tränat på att stänga av och sätta på) till soffan där jag satt och glodde på Simon & Tomas... Jag hade tänkt att fota Pluttens lilla finger som petar, pillar och trycker på ALLT som ser spännande ut just nu, men så fick jag fånga den här glada grabben på promenad istället :-)

Jag scrappar också! Var ju tvungen att scrappa det gulliga fotot från 9-månaders dagen, med Plutt i luddig mössa :-) Hittade ett ursnyggt gammalt Scenic Route papper som matchade mössan och så lite Tim Holtz attiraljer.


3 kommentarer:

  1. Wiiii! Heja Plutten!

    Skönt att det har ljusnat borta i horisonten för dig/er. Vi har ju dessutom ännu mer skoj att se fram emot! Gillar din nyaste lo jättemycket; snygg och enkel! Visst är man lite trött på överdekorerat? Kram
    Annika

    SvaraRadera
  2. Heja Adrian!!! Jag hann min shopping igår, det var snabba ryck som gällde. Vad blev det för present smycke eller ponnyhus? :)
    Ska vi samåka imorgon?
    / Elin

    SvaraRadera
  3. Vilken rosig o go goding :)

    Härlig LO och kul att du lyckades matcha pappret så fint med mössan.

    Visst är det här med mat intressant.

    Tyvärr dyker jag inte upp imorgon på VSSS, brorsans barn fyller år.
    /Malin Z

    SvaraRadera