måndag 9 mars 2009

Vad har hänt?

Massor har hänt!! :-)
Bl.a att jag har varit på scrapkryssning och njutit: Jag menar att bara scrappa, umgås, äta färdiglagad mat och få sova själv i en säng hela helgen, hur bra får man ha det?! (Ja, en sak i taget så klart! Inte allt på en gång, hur skulle det se ut om man scrappade, umgicks, åt och sov i sängen i 3 dagar, va?!?) Lägg till inspirerande kurser och en hel hop med trevliga människor så kan man ju förstå att lyckan är gjord :-) Jag vill kryssa igen... snart!!
Jag har ridit på inspirationsvågen och scrappat, pysslat och kortmakat som en galning de senaste dagarna.
Plutten har blivit petad med en hårnål i örat av storasyster, så vi har varit hos vc och sjukhus för att kolla så inget blev knas. Plutten var i extas när han kunde "springa" i de långa korridorerna på sjukhuset, han var mycket tapper när doktorn kikade i örat och han hade som tur var inga skador i örat. Pjuh!
Jag har högljutt svurit den längsta och fulaste ramsan på många år när jag klämde 3 fingrar i ytterdörren!! Hur är det möjligt?? Jag tror trollet hade ett finger med i spelet...
Några alster från kryssningen:

Från kursen med Lina Tannerfalk. Kul att sprutta med mist!
Från kursen med söta Malin!

Jag måste ha blivit starkt påverkad av min bordsgranne Annika, för mitt scraptempo var oerhört snabbt för att vara mig och jag hann göra 2 1/2 layout utöver de på kurserna :-)

Jag blev lite fnissig när jag upptäckte att titlarna var; "Cykla", "Skriva" och "Leka"... vilken sprudlande fantasi... Nästa gång kanske det kan bli en kurs i Kreativt titelskrivande för där verkar jag vara i sjönöd!

1 kommentar:

  1. Coola figurer på den sista LOn! :)
    //Busan

    SvaraRadera