tisdag 3 februari 2009

Svettigt värre..

Den här trötta och tjocka morsan har fått en rejäl utmaning att bita i :-) Jag ska genomföra Tjejklassikern! Jag börjar med att cykla Tjejvättern i juni och förhoppningsvis får jag triumfera efter Tjejvasan 2010! 3 mil på skidor kan bli jäkligt långt om man inte kan åka skidor... det är bäst jag lär mig ...snart :-) Vill inte du också vara med? Om du är en lagom rund person i dina bästa år så kan du väl bli min pepp-partner?! Jag skulle väldigt gärna vilja ha en sån! :-) Idag har jag iaf kört spinningcykel så det rök om det i 50 minuter... Undrar hur lång tid det tar att cykla 9 mil? Det tar 1 timme om man kör bil i 90 km/h.... Hur fort kan man cykla egentligen? Hmmm.... Ju mer jag tänker på det, desto mer inser jag hur ont i baken jag kommer att få. Det kanske inte var någon bra idé att hoppa på just den utmaningen... Och nu har jag berättat det här också. Hur ska jag kunna slingra mig ur det här nu då??
Tur att jag scrappar också; det blir jag varken svettig eller får ont i baken av! Pjuh!!

En DT layout till Annas Scrapbooking. Smulan blev helt begeistrad när hon fick se att det kom snö och hon ville springa ut i snön på en gång så klart!


Och här kommer en riktig kärleks layout :-) Geten Elias är Smulans absoluta favoritdjur och vi måste titta på honom varje gång vi är i Lill-Skogen Massa fina papper, journaling tags och fina små alfabeten från Making Memories finns i Annas Shop!
En riktigt charmig grabb! Hi hi!

4 kommentarer:

  1. Coolt! Klassikerna, hejja Helene. Vansbro simningen är fin också - simma motströms. En av mina kusiner och hennes kompisar ligger också i hårdträning : )

    SvaraRadera
  2. Du är GAAAALEN! Det är allt jag har att säga ;-)

    SvaraRadera
  3. Ojojoj vad du har bloggat!!! Jag har tyvärr inte kondis för att få SÅ ont i röven än men kanske nästa år:-)
    Vad mycket fint du gjort:-)
    Finfina foton du tagit och roligt att pluttelutten går. Han rockar fett!

    SvaraRadera
  4. Du är utmanad i min blogg!

    SvaraRadera