lördag 1 maj 2010

Less is more #1

Svensk Scrapbooking har månadsutmaningar och i april var en av dem att scrappa "Less is more". Jag gjorde den här layouten om Smulan som precis börjat prata om att få ett eget djur... Pappan är benhård och säger nej. Vilket är bra för då behöver inte mamman säga så mycket, hon vet nog vart det kommer att sluta ändå ;)
Det finns en liten kattfröken som brukar komma förbi och bli klappad... "Kan vi inte ha en liten katt?" undrar så klart Smulan då. Vi får väl se vem som vinner djurdiskussionen...



Jag hade tänkt att lägga in den här i SS galleri, men jag hade glömt mitt användarnamn.. hoppsan! Kan man verkligen få "amningshjärna" redan innan man börjat amma??

2 kommentarer:

  1. Jamen jag tänkte väl att jag inte kände igen den här! Skrutt att du inte la upp den, den hade stått sig bra i konkurrensen. Härlig LO är det! Kram!

    SvaraRadera
  2. Är det lilla kattfröken Puma som längtar hem:)
    Må så gott!!

    Kram Tesapysslar

    SvaraRadera