lördag 15 maj 2010

Smulan 3 dagar

Å vad det är svårt att scrappa de där första bebisbilderna! Det är som om själva motivet är så litet och fjunigt att layouterna måste bli fjuniga och försiktiga också :) Jag har varit på väg att scrappa Trazans första layouter i flera dagar, men fegat ur.. måste samla lite mera mod först. Däremot gjorde jag en layout med Smulan som litet fjun för nån vecka sen. Det tog nästan 5 år att samla tillräckligt med mod för det!



Smulan ser väldigt gul ut och hon var det också; hon hade gulsot (inte ovanligt hos nyfödda) och fick sola "solarium" i ett dygn. Här tycker jag att man kan se att Trazan är ganska lik sin syster, de har samma frisyr och hårfärg iaf :)

Gjorde den till Reprints utmaning att scrappa utan cardstock.

2 kommentarer:

  1. Nä men så söt!
    O du, stort stort grattis till Trazan!
    Hoppas allt är bra med familjen.
    Du, sen får jag lite lustiga mail från dig, om diverse amerikanska ting som ska köpas o säljas, tror inte att det är något som du skickar med vilje men nu har det hänt 3 ggr på några veckor. Vet inte om du har fått något skräp på din dator kanske?

    Kram!

    / Elin

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Sööt layout! Jag får också sådana mail från dig, på amerikanska...hoppas ni mår underbart och njuter av varandra! Kram
    Annika

    SvaraRadera