torsdag 29 april 2010

Lite orange trots allt...

Jag tycker de här bilderna på Smulan sommaren 2008 är kul :) och nu dröjer det inte allt för länge tills man får nya badbilder! Den här layouten gjorde jag till en utmaning på Scrappiz crop där man skulle välja 5 olika tekniker från en lista. Gillar verkligen den sortens utmaningar och sen är det ju så kul att se alla kluriga bidrag!



Trazan verkar tycka att det börjar bli lite trångbott, men är fortfarande nöjd med sitt nuvarande bo... Han får gärna stanna lite till, det vore skönt om jag kände mig bättre i revbenet/sidan innan det är dags för årets kraftansträngning :)

Jag försöker passa på att vila och njuta av våren, och får sitta på händerna när vi är ute så det inte blir för mycket krafsande och räfsande. Idag tog jag och Plutten en vårpromenad på ca. 300 m som tog en timme.. det var mycket att titta på för en liten nyfiken kille; grävskopa, tussilago, död bofink, myror, postlådor och många pinnar och stenar som skulle plockas och läggas under vagnen... Skönt att ta sig tiden att låta honom upptäcka allt intressant :)

3 kommentarer:

  1. Som Karin Boye skrev:
    Nog finns det mål och mening i vår färd -
    men det är vägen, som är mödan värd.

    Kram och lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Superläckert! Underbara foton, måste gå i skola hos dig tror jag. Gillar hur du gjort vågorna. Somrigt så det står härliga till! Kram!

    SvaraRadera
  3. Jädrans vad snyggt det är med orange o rött tillsammans!!!

    Lycka till med Bebben :-)

    SvaraRadera