måndag 3 maj 2010

Less is more #2

När jag hade gjort klart "en liten katt?" kände jag mig utmanad att scrappa ännu mer minimalt. Hämtade inspiration från Cathy Z & Ali E och gjorde den här layouten om ett favoritpläjs i Arvika:



Jag tycker att det borde ta minimalt med tid att scrappa så här minimalt, men icke! Det tog flera dagar eftersom varenda liten prick blev såå viktig... Rätt jobbig process... nu återvänder jag till mellanmjölkens scrapland med lagom mycket av allt :)

Min duktiga bebis är kvar i magen :) Jag börjar känna mig redo och deklarerat har jag gjort också :) Nu kan han komma när han vill!

3 kommentarer:

  1. ... och varenda liten prick hamnade helt perfekt! :) Härligt att du är redo, då ska du se att bebis också är det snart! Kram!

    SvaraRadera
  2. Underbart. Du har verkligen ett öga för detaljer:)
    Jag var hem till dig igår eftermiddag, ville bara titta in och säga hej, men tyvärr var ni inte hemma. Är du redo är säkert bebben redo snart också. Ha det gott!!
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  3. Grattis till stjärnan:-) Hoppas ni mår bra allihop!!!

    SvaraRadera