torsdag 14 maj 2009

Finn ett fel...

Allt om scrap har haft cc med en massa roliga utmaningar. Tyvärr såg jag inte det förrän i måndags kväll och på tisdagen var det hela slut, men inspiration fick jag iaf :) Jag gjorde den här layouten med skräp och bara spillpapper på:

Mitt skräp är det guldiga "pappret" som ligger överst i Bregottpaketet och en liten pinne från ett plommonträd.

Ett "litet" fel smög sig in på den här layouten alltså. Jag har suttit och skrivit fel titel! För det är verkligen ett plommonträd vi har!! Tänk att jag har suttit och pillat på layouten, t.o.m flyttat bokstäverna i titeln utan att se att jag har skrivit fel... Hur funkar man egentligen?

I helgen åker vi till Stockholm! Trevlig helg till dig!

4 kommentarer:

  1. Det är faktiskt inte så lätt att veta vad det är som blommar i trädgården första året! Fast plommon och päron är ju en viss skillnad förstås ... Härlig layout, gillar verkigen idén med guldpappret! Tack för kommentaren hos mig, men du får gärna maila för nåt PM har inte dykt upp! ulrika.macgregor snabel-a gmail.com

    SvaraRadera
  2. Lol! Päron - plommon.. Same, same but different!

    Snyggt är det hur som helst!
    Har inte heller fått något PM :( maila gärna:
    tesabroman@yahoo.com

    SvaraRadera
  3. Hihi, ja, man lär så länge man lever; layouten är ju härlig vad som än står där! Hoppas ni mår bra och trevlig resa! Kram
    Annika

    SvaraRadera
  4. Haha, ja ibland har man huvudet under armen! Fel titel, det har jag också lyckats med några gånger... Snygg LO i alla fall!!

    SvaraRadera