tisdag 9 juni 2009

I like to move it, move it!



Kung Julian är min ledstjärna och livscoach just nu! Han är för skön helt enkelt! Jag, Smulan & Plutten håller kropparna i trim med lite moves flera gånger om dagen... Melodin sätter sig lätt på hjärnan om man säger så... :)

Och när jag ändå är inne på move it, move it temat så kan jag ju berätta att det har blivit dags för hela bohaget att röra på sig igen. För precis 6 månader sedan flyttade vi in i vårat radhus. I september flyttar vi ut ur vårt radhus. Idag skrev vi kontrakt med de nya blivande ägarna. Vart ska vi bo sen då?? Ingen som vet, ingen som vet... men dä årner sej! För en värmlänning årner dä sej alltid, eller hur? :)

4 kommentarer:

  1. Oj, redan påskrivet....det går fort i hockey ;o), jag kan ringa dig under dagen för att höra vad du hade på hjärtat. Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis! Eller vad säger man! Hoppas allting ordnar sig på bästa sätt.

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Nope, träffarna är slut för den här terminen. Men vi kanske kan köra en alternativ träff nån kväll efter midsommar? Härligt att husaffären är avklarad, då är det bara till o leta nytt! Kram / E

    SvaraRadera
  4. Vilken go låt.

    Hoppas ni finner något bra krypin till er.

    Kram Malin

    SvaraRadera