måndag 4 maj 2009

Dags att deklarera...

japp då var det dags att deklarera.... igen. Och jag var ute i sista minuten... igen. När ska jag lära mig tro??

Min lille kompanjon orkade inte riktigt med det här med lottdragning ikväll.
Jag fick fixa det själv och med hjälp av några knöliga små lappar drog jag kommentar nr 4 som vinnare av Tulipanapappren!


Eftersom det var 6 stycken som ville vinna studentiga papper så lät jag tärningen avgöra! Jag skrev helt enkelt ner namnen i tur/kommentarsordning och rullade tärningen. Detta var vad som hände:
Rullning Studentpapper:


Rafflande va?

Grattis Tesa till Tulipanapapper och Busan till Studentpapiren!! Vi ses snart! :) Tack till alla som var med och ville vinna!

7 kommentarer:

  1. Wow, vad kul!! Jag vann!!!! Skuttar........syns på onsdag. Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis tjejer, det var ju riktigt rafflande det där! (Tur att jag har tur i kärlek i alla fall) :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till Busan och Tesa!! Lustigt att du fixade två fyror. Roger undrar om du minns någon i Svanskog som odlade enorma mängder kaktusar på 80-talet?

    SvaraRadera
  4. Ojojoj, första gången jag har vunnit en blog candy :)

    SvaraRadera
  5. Kika in i min blogg snart för där ska jag lägga upp vad jag har smakat för kaffe idag;-)

    SvaraRadera
  6. Nu ligger det uppe: http://minkamera.blogg.se/2009/may/dagens-bild-090507.html

    SvaraRadera
  7. Ah, du e för go! Bara för din skull fortsätter jag då, men inte så ofta längre; det finns ju liksom viktigare saker, eller hur? Kramar om
    annika

    SvaraRadera