fredag 1 maj 2009

Are you happy now?








Yes!! I am happy now!! Men jäklarns så STOR den är! Vi kan nog tyvärr inte ha den över sängen som jag hade tänkt... den är alltså groteskt stor, men rolig! Jag har gått med ett leende på läpparna ända sen första ögonkastet på IKEA :) Love at first sight
Jag har bil, jag vill bara att du ska veta det. Så att du inte skippar utlottningen för att du tror att du bor för långt bort :) Jag kan tänka mig att åka en lagom tur med en tämligen tålig 1-åring. Kil är ju tex inga problem Carina, dit åker vi i en grisblink ;) Jag och min lille kompanjon gillar att åka på utflykt helt enkelt!


6 kommentarer:

  1. Anna och jag spanade lite hastigt på den lampan igår! Fräck, men stor - jag såg ett trapphus framför mig med den där dinglandes.

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken snygg lampa! Kram

    SvaraRadera
  3. Lampan är riktigt cool!

    SvaraRadera
  4. Fanns ingen länk i kommentaren men jag antar att det är du som lämnade några ord hos mig.
    Väggorden är utstansade i Qk vinyl så jag kan flytta dom hur ofta jag vill utan att det blir märken, och de fäster på de flesta underlag. Kram

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt Heléne! Jag tycker verkligen att vi ska försöka o ses o pyssla ihop på onsdag. Jag har planerat att komma, åka ihop? / Elin

    SvaraRadera