söndag 15 mars 2009

Pyssel & scrap!

Annas scrapbooking har börjat med månadskit och nu fick jag en del av marskitet att grejsa med :) Flera olika papper från Inkido fanns med och av dem gjorde jag lite allt möjligt:

Ett grattiskort
och ett annat kort
och en layout


och en boxoch sen gjorde jag boxen med rosa lock också!

En sak som jag tycker är rätt komisk är att det tar minst lika lång tid att göra en sån här avskalad layout för mig som det tar att göra en som är belamrad med olika papper och dekos :) Allt måste vara exakt rätt och på exakt rätt ställe... Jag blev nöjd till slut iaf!

3 kommentarer:

  1. Ljuuuvliga kort, layouten är kanonsnygg och askarna underbara! Alltid lika stilsäkert när det kommer från dig.

    SvaraRadera
  2. Jag är så imponerad av dig!
    Du fixar både knalliga tokiga LOs likaså de mer avskalade och stilrena.

    Kram//Busan

    SvaraRadera
  3. Fantastisk layout, Helene! visst är det kul att varva avskalat och mycket! Kram
    annika

    SvaraRadera