söndag 29 mars 2009

Morgonstund...

...har aldrig haft guld i mund om du frågar mig. Jag älskar att ligga och dra mig en liten stund... Sen finns det ju sånt som gör det lite lättare att få upp ögonen. Jag önskar bara att det fanns en liiiten snoozefunktion på den här modellen av gosiga pyjamastroll med morgonrufs så att inte uppvaknandet blev fullt så abrupt :)


Den här sidan gjorde jag med tävlingskitet på Värmlandsträffen igår. Och jag vann! Vinsten var Maja Designs nya serie, med massor av vårfina papper!

Tack för en härlig, tokrolig dag alla glada scrappare och stort tack till Veronica och Lena som gjorde detta för oss!! ♥♥♥

5 kommentarer:

  1. Ojojoj, den är helt fantastisk!!!!

    /Skumpis som inte orkar logga in idag.

    SvaraRadera
  2. Dregla dregla! Tack för uppdateringen ;)

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga foton och kanonsnygg layout. Ren och fin. Grattis till vinsten!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig och stilren LO!

    SvaraRadera
  5. Vill önska dig Glad Påsk och hoppas du njuter av våren! Kram
    Annika

    Vilken kanonlayout!

    SvaraRadera