söndag 30 november 2008

Det var länge sen jag var så snygg :-)

Hi hi! Jag var på 80-talsfest igår tillsammans med Michael Jackson, Ronald Reagan, Madonna mfl! Och jag var såå snygg i min turkosa stickade tröja med pingvinärm, Annas coola jeansjacka och cerist läppstift. Jag förstår att du vill se hur snygg jag var, men tyvärr kan jag inte bjuda på bild på härligheten (iaf inte idag :-)) Istället blir det bild på årets adventsljus numero uno:

Tim Holtz har varit så snäll och gjort siffror i metall som jag behövde till mina ljus.

Hoppas du har haft en fin och mysig första advent idag!

1 kommentar:

  1. Det låter som om du var supersnyggast! Häftigt!
    Fin adventsljusstake, här har vi knappt tänt våran, dagen igår blev inte som tänkt, David blev sjuk. Men men, vi får fira andra advent istället! Kram / ELIN

    SvaraRadera