måndag 10 november 2008

Höstrusk minsann...

Nu är värsta tiden på året. Jag gillar inte november. Det finns de som älskar det här och tycker det är livet på en pinne att få sitta inne och myyysa :-) Jag tycker det är skönt om man kan vara ute utan att huvudet blåser av. Ett fint russin att plocka ur vardagskakan är iaf Camilla Läckbergs deckare! OM det mot all förmodan finns nån mer än jag som inte har förstått tjusningen med hennes böcker så har du ett gött boktips här. Jag menar, om man ändå inte kan vara ute utan att pinas så kan man ju lika gärna sitta inne och läsa en bok. Mysa kallas det visst och så kan man tända ljus också, eftersom det är så förbannat mörkt.


5 kommentarer:

  1. Haha... och när skulle jag ha tid och ro att läsa??? ;-)
    November är okej tycker jag. Man har ju mysiga december framför sig. Värre är det med januari och februari. ÖKEN!!!

    Kram på er i radhuset :-)

    SvaraRadera
  2. Tänder ett litet ljus med flackande låga för dig i mörkret och hoppas att det inte blåses ut! Eller att böckerna fattar eld! :-o

    SvaraRadera
  3. Tror du att hinner klämma in en utmaning mitt i flyttandet?
    Kram//Busan

    SvaraRadera
  4. Okejdå, nu har jag lagt in en scrap-relaterad utmaning till dig :)

    //B

    SvaraRadera
  5. Visst är de bra! Jag har lyssnat på dem i MP3-spelaren, perfekt på jobbet! Och bäst av allt är att jag har den senaste kvar! Kram
    Annika

    SvaraRadera