fredag 21 november 2008

Scrapbacillen :-)

Japp! 2006 drabbades jag av scrapbacillen, hamnade i scrapträsket och har inte tagit mig ur! Frågan är om jag någonsin gör det... blir frisk från scrapbacillen alltså... Hela den rosa bakgrunden går att vända och där bakom har jag skrivit en del om vad scrappandet betyder för mig. Där har jag också några foton och text om härliga människor som jag har lärt känna bara för att jag började scrappa typ Tim, Elsie och Diane :-)

Fotoserien har jag fotat under tiden som jag gjorde just den här layouten... oj vad jag jobbar :-)


1 kommentar:

  1. Hallå där vännen! Äntligen har jag fått internet igen och kan ta surfpauser i mellan kartonguppackandet. Nu vet jag inte om du syftar på mig i texten ovan, men då jag inte har det vanligaste av namn så siktar jag på det och det värmde. Scrappandet har verkligen fört med sig mkt goda saker och du är definitivt en av dom. Kram

    SvaraRadera