måndag 1 december 2008

Tapeter tapeter tapeter...

Jag kollar på tapeter på nätet, jag har varit och kollat på tapeter i färgbutiken så många gånger att det börjar bli pinsamt (jag börjar bli en del av deras inredning alltså!!), jag bläddrar i magasin och kollar tapeter, jag ligger sömnlös på nätterna och tänker på tapeter.... -Nu får det vara nog! sa min sambo igår. Och idag tog jag mig i kragen och gick och beställde tapeter till både sovrum, vardagsrummets fondvägg och tapet till Smulans rum. I natt ska jag ligga sömnlös och fundera på vad de andra väggarna i vardagsrummet ska få för tapet. Beige är ju bara för beige, vitt är ju bara trist, grått är ju rätt tråkigt... Undrar hur länge står man ut med typ limegröna väggar? Det kan man fundera på ett par timmar :-)

Plutten var inte heller nöjd med tapeterna i sitt rum,
(En liten glimt av orginaltapeten! )

så han tog tag i problemet själv :-)
Hur lång tid tar det att gå på toa? Kanske 1 å en halv minut? En Plutt hinner måla ganska mycket på den tiden...



Duktig kille!

6 kommentarer:

  1. Har kan redan gjort sitt yrkesval eller är det kanske "prao"?? Det måste vara en glad överraskning att hitta honom så "ren".
    //Carina B

    SvaraRadera
  2. Nej men Adrian... hihi, fint att han är med o hjälper till! Påhittig son. Kram / Elin

    SvaraRadera
  3. Vad duktig han är! Han är snabb! Här har det tagit 1½ år och tapeten är bara nedriven ännu...

    SvaraRadera
  4. men visst MÅSTE man fundera läääänge innan man bestämmer sig? det är ju liksom inte som att välja vilken tröja man ska ha på sig - då kan man ju byta hur man vill...jag förstår absolut att du väljer och väljer och funderar och funderar ;) vilken liten söt målarmäster?! fick du bort det...? :s hihi - trevlig blogg du har!!!

    SvaraRadera
  5. Herreguuuuud vicken naturbegåvning!!!

    Gott Nytt År!!

    Kram Marja

    SvaraRadera