måndag 25 augusti 2008

Vi flyttar!

Japp, vi har köpt oss ett radhus och ska flytta under hösten! Det känns så skönt och det ska bli underbart, men det känns vemodigt också och konstigt... Den här lägenheten har varit mitt hem i 8 år och det finns mycket att minnas från de åren :-) Det kommer inte att bli lätt att lämna ifrån sig nyckeln utan att få en tår i ögat. Det är ju så enkelt egentligen; vi har vuxit ur lägenheten, det är dags att flytta vidare och ändå känns det lite sorgset... Det är komplicerat det här med uppbrott och förändringar (och ändå flyttar vi bara till ett hus på andra sidan stan :-) )! En layout om att vara på väg mot någonting nytt och en massa tankar om det...


4 kommentarer:

  1. tack för din kommentar, ska bli kul å se om du liftar min lo :-)

    flytta har jag gjort mist 17ggr under mina 24år så numera känner jag inget vemod inför det men då harj ag aldrig bott så länge på ett ställe som ni har heller :)

    men nu förstår jagä ndå att ni har mycket känslor till den lägenhet ni har, det är ju där du har varit gravid och fått barn m.m.

    kramar

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken nyskapande häftig layout! Förstår dina känslor kring flytten. Jag kände likadant med förra lägenheten men det blev bara bättre i den nya :-)

    Vi ses om en vecka hoppas jag! Jag kommer nog framåt eftermiddagen igen. Har ingen lust att trängas.

    kram!

    SvaraRadera
  3. Hej! Har äntligen hittat till dig. Tack för din kommentar hos mig:o)

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Såå kul att träffa dig/er i lördags! Hoppas middagen smakade bra! Börjat packa ännu?

    Kram
    Annika

    SvaraRadera