söndag 10 augusti 2008

Gött!

Jag har äntligen fått tillbaka min kamera som varit på Sverigesemester/lagning sen i våras! Jag har fått hålla tillgodo med "lilla kameran" hela sommaren... Gissa om jag är sugen på att testa alla fototrix jag fick lära mig på Mikaelas kurs med min stora braiga kamera :-) Mikaela ska köra en PS kurs till snart och jag säger bara: Gå den! Den är toppen och sååå kul!! "Lilla kameran" tar också bra foton när det är bra ljus. Här har jag scrappat två sköna bilder på min sköna unge :-)


5 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder Helene!!! Jo, här är det bra. Men som sagt, det regnar. Vad sägs om en fika på stan nån dag, du jag o 08:orna! Kram / Elin

    SvaraRadera
  2. Oh myyyy! Vilka helt underbara layouter!!! Älskar dem massor! Och lillkillen är ju bara för söt:-)

    Jag har anmält mig till nya PS-kursen och hoppas att jag har nytta av den trots att jag bara har en liten kamera. Eller vad tror du?

    Mässbesök i höst??? :-)

    SvaraRadera
  3. http://scrapinstyletv.typepad.com/sisterhood/

    Har du sett detta? Big GRATTIS till Layout Of the Day!!!

    Skitsnygga layouter för övrigt! Kram
    Annika

    SvaraRadera
  4. Men nuuu hittade jag ju en Underbar blogg!!! Vilka härliga bilder och jätte fina LO's!
    Måste fortsätta kika här helt enkelt! :)
    Mvh Karin.

    SvaraRadera
  5. Ursöta foton och jätte fina layouter!

    SvaraRadera