fredag 8 augusti 2008

Ta-daa!

Efter ett oväntat långt uppehåll är jag tillbaka i bloggosfären! Det har hänt så mycket härligt och bra den här sommaren att jag inte vet var jag ska börja :-) Något av det bästa som hänt är att Lovis har kommit till världen Jag har gjort en presentburk att lägga något fint i till den söta lilla tosan. Själva burken köpte jag med knäckebröd i från början, så det blir återvinning när den är som bäst :-) Med lite papper från SassaFras Lass så behöver man inte så mycket mer för att det ska bli gulligt!
Jag hoppas att du har haft en underbart skön sommar och att solen har skinit på dig!



3 kommentarer:

  1. Jag känner också en Lovis som har kommit till välden nu i sommar.... Mände det vara samma tös?

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva att burken är superfin och din rosa LO nedan är ljuvlig!!

    SvaraRadera
  3. Men hello, välkommen tillbaks! Du har varit efterlängtad! Skönt att allt är bra med er och tack för grattis! Kram
    Annika

    SvaraRadera