tisdag 23 september 2008

Fnyz-lift!

Swescrapbloggen hade en liftutmaning för ett tag sedan där man skulle lifta en härlig Fnyz-layout... Jag inspirerades så till den milda grad att jag grävde fram symaskinen under ett ton bråte i förrådet, bara för att få sy på min sida också :-) Jag tycker att Hanna tar väldigt fina porträtt, så det inspirerade mig till att använda ett fejs-foto. Dessutom härmade jag upplägget och att använda varma färger på en vinterlayout. Tack Hanna för all inspiration! :-)

4 kommentarer:

  1. Jätteläcker, gillar upplägget och de varma tonerna! Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att se dig scrappa i jordnära färger :)

    //Busan

    SvaraRadera
  3. ååå va kul att änligen få se din lift å den vart ju verkligen super! blir så himla glad över alla rosor :-) så kul att kunna inspirera och att du gillar de jag gör :-D

    kramar

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg LO! Härligt med varma toner till vinterfoto.

    SvaraRadera