söndag 15 juni 2008

Mara hos SA

Förra helgen var det en härlig, inspirerande mara hos Scrap Addicted! Jag gjorde 2 bidrag; en monokromatisk sida och så liftade jag Fialia :-) Som vanligt var jag sent ute... det är ju bäst att vänta med att ladda upp till absolut sista minuten; det kan ju vara så att något absolut måste flyttas 0,2 mm åt höger och jag inte har upptäckt det förrän då ;-) Det slutade iaf med att Plutten vaknade just då och ville ha kvällsmat och det var det ju ingen idé att försöka förhala dvs inga bidrag kunde levereras före deadline... Nån gång borde jag lära av mina misstag, men som bekant är det ju svårt att lära gamla hundar att komma i tid :-) Om man ska scrappa monokromatiskt så finns det väl bara en färg att välja på?! Scrappade på en overlay som gör det omöjligt att fota OK.

Fixtrixade lite med mina foton i PS... Tack vare Mikaelas underbara kurs har jag lärt mig såå mycket roligt fixtrixeligrejs!!


8 kommentarer:

  1. Åh, båda två är underbart snygga! Och vad han har blivit stor, Plutten! Hoppas ni mår gott allihop! Kram
    Annika

    SvaraRadera
  2. Åhh så snygga layouter!!!

    SvaraRadera
  3. Åh, vilka fantastiska layouter! Den på overlay är absolut ljuuuuvlig! Synd att du inte hann in med dem i tid :-(

    Tack för lyckönskningarna. Går här hemma och väntar på tecken :-) Eftersom V föddes idag räknat i veckor så känns det redan som jag gått över fastän det i själva verket är 12 dagar kvar. Det kan bli en lång väntan :-D

    Ha en skön sommar om du inte uppdaterar bloggen på ett tag!!!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Glad midsommar på dig allra sötaste russinet!! Vi ska försöka kämpa igenom den- med magsjuka!! HEMSKT va??! :-o :-(

    SvaraRadera
  5. Underbart sommriga å sååå härliga ungar!!
    Kommer du hit snart?!!

    SvaraRadera
  6. Så himla snyggt!!! Hoppas ni haft en riktigt härlig dag idag och att laxen blev god (om den blev)!

    SvaraRadera
  7. Vad glad jag blev att jag hittade till dig. Du gör fantastiska alster! Kommer definitivt tillbaka.
    Ha en bra dag!
    Susanne

    SvaraRadera
  8. HALLÅÅÅÅ!!! Har du tagit semester eller??? LOL! Hoppas ni haft det riktigt härligt alla fyra!

    SvaraRadera