söndag 14 mars 2010

Vad jag gjorde på kryssningen del 2

När vi hade kommit fram till Kiel var jag ju tvungen att köpa något till mina små gullefjun där hemma. Smulan fick en ny rosa dansdräkt med tyllkjol och glitterhjärtan. Eftersom jag har svårt för leksaker som låter är det ju lite förvånande att jag valde att köpa en polisbil med ljud till Plutten... Särskilt som den tutar och "skriker": Achtung, achtung Politzei!! eller något i den stilen :) Efter ett väldigt gott besök på Starbucks gick vi ombord igen och kastade oss över scrapsakerna!

Smulan var bjuden till sin kompis på älvkalas i slutet på sommaren... På fotot springer de omkring och fladdrar med sina vingar :)


Duktiga Helena Johansson höll i en kurs med vintagetema. Jag passade på att scrappa om Smulan och hennes byta om-ande. Så fort vi kommer hem ska hon byta om till klänning och sen kan det bli några byten till innan hon blir nöjd. Jag har en känsla av att detta inte kommer att växa bort, utan snarare kan förvärras med åren...

2 kommentarer:

  1. Underbara layouter, vad roligt att få se vad du gjorde på kryssningen! Jag är precis som du (men det var väl ingen nyhet) jag fikar och pratar och shoppar och ägnar mig alldeles för lite åt scrapping på träffar. Eller förresten, jag är rätt nöjd med det också, det är ju så kul att träffas!

    Din lilla älva är helt underbar och du fångar alltid dina ljuvliga ungar så fint på bild. Beundrar din stil som vanligt.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Måste bara säga att din dotter har ett otroligt fint namn innan jag kilar vidare :D

    SvaraRadera