onsdag 10 mars 2010

Vad jag gjorde på kryssningen del 1

Det fanns de som scrappade snabbare än blixten, men den skaran kommer jag nog aldrig att tillhöra. Jag vet inte riktigt vad jag gör som tar sån tid... kanske äter jag för mycket godis, springer för ofta på toa, pratar för mycket och skrattar för mycket... för inte tusan scrappar jag för mycket den saken är klar :)

Den första är om Pluttens födelsedag och visst tusan har jag använt filtband!



Den andra är också en sida om Plutten. Jag brukar sätta honom i tvättstugehon när han behöver svabbas av och där sitter han gärna och njuter av det strilande vattnet. Jag hade beställt nya Primapapper och oj! så fina de är! Fjärilarna fladdrade omkring och fastnade både här och där. Wellpapp som CS gjorde mig också glad :)

1 kommentar:

  1. Heeeeeej! Hur mår du? Längtar du till scrapkryssningar igen? det gör jag, för jag får inte gjort ngt här hemma...kollar mest hus och längtar mig fördärvad efter trädgård...suck! Det finns så jäkla få hus till salu, så typiskt nu när vi letar aktivt!!! Hoppas du och magen mår bra och resten av familjen också förstås! Kram på dig, glöm inte facebook!
    Annika

    SvaraRadera