söndag 27 december 2009

Sista minuten

Hoppas att du har haft en underbar och fridfull jul! Vi har haft det så fint och gott och den här härliga snön är ju verkligen grädde på moset! Jag njuuuter!

Nu är det bara några få dagar kvar av 2009 och jag har en hel hög layouter som jag inte visat ännu i år... Det är märkligt hur mitt personlighetsdrag att alltid vara ute i sista minuten visar sig t.o.m här! Först tänkte jag bara strunta i det, men sen kom jag fram till att jag gärna vill visa dem innan jag städar undan årets layouter i en mapp och knyter ihop säcken för 2009.

En layout med Smulan och hennes "Bolibompablick". Jag har aldrig varit med om någon som blir så totalt uppslukad av det på TVn, hon blir döv och blind för allt annat och totalt okontaktbar.




I slutet av sommaren fyller Smulan år och jag ville ta ett kul foto som kunde användas som kalasinbjudan. Smulan brukar vara med på de flesta tokerier, men att springa omkring med en stor ballong tyckte hon inte alls var någon kul idé. Jag försökte få henne att inte gömma sig bakom ballongen och att se lite glad ut... det skulle ju faktiskt bli kalasinbjudningar... Till slut blev det iaf glada miner- när hon började räcka ut tungan och göra alla möjliga fula grimaser!



Fyra dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar