måndag 6 juli 2009

Tårdrypande

När hade du gluedots och primablommor i håret senast? :) Jag hade det i lördags! Jag och min hjärtevän har varit på ett underbart bröllop i Fiskebäckskil, där våra fina vänner gifte sig. Mina tårar rullade nerför kinderna redan i kyrkan där det levererades kärlekslöften och kärlekssånger som fick det att knipa i hjärtat. Vi bjöds på en fantastisk bröllopsmiddag på Gullmarsstrand som var så god, så god. Och under kvällen fick jag gråta lite mer för bruden hade fått en så himla fin hälsning från sina elever. Min sambo var himla stilig och jag var ovanligt fin med primablommor i håret och jäkligt snygga nya skor. Synd att jag inte tänkte på att låta nån fota oss! Det blev nattbad i havet och sen fick jag sova ostört mellan löjligt lena lakan i löjligt fluffig säng ända tills det kurrade i magen och jag fick gå och äta frukost som stog framdukad och jag behövde varken slafsa med någon annans gröt under tiden jag åt min frukost eller torka ett helt kök när jag var klar. Det kändes fint!

Tyvärr lyckades jag inte fånga brudbuketten... det hade ju varit pricken över i en sån här härlig helg. Nån som var ännu mer sugen än jag tacklade mig så att jag missade mitt mål. Attans också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar