onsdag 17 juni 2009

Från lagret...

Det har varit en del tidstjuvar och norpat av min pysseltid på sistone! Men när jag kikar in i mitt skåp inser jag att det funnits lite tid att scrappa ändå. Det har minsann blivit en liten hög alster under våren och här kommer några av dem lite huller om buller :)

Smulan är rätt envis och det är väl tur att jag har gott om tålamod ibland. Som när hon envisas med att knäppa alla knappar själv och det känns som om det tar hundra år när jag står och väntar...



Plutten och hans dinosaurielego/duplo som han fick av Anna när han föddes. Plutten bygger inte så mycket, men han gillar att plocka omkring med bitarna, greja med djuren och rasa ner det Smulan bygger :)



Årets sötaste påskmustasch satt under Pluttens lilla näsa ♥

1 kommentar:

  1. Åh, vad fina! den översta rosa är vacker! Och Pluttens är riktigt pojkiga lo:s!

    Hoppas ni har det bra; jag längtar efter semester så jag dööööör! Önskar er en trevlig midsommar och kramar om!
    Annika

    SvaraRadera