fredag 25 januari 2008

Min nya stora kärlek är här!

Tack vare min gamla stora kärlek... 3 trappor upp fick han kånka (med hjälp då!) eftersom det var för stort för att få plats i hissen :-)

Min nya kärlek är mitt stora, härliga pysselskåp som är såå fint!! Nu står det och luktar nytt och är alldeles tomt. Så snart jag får möjlighet (first thing in the morning!!) ska jag köpa fin förvaring till alla mina pysselgrejer och sen ska skåpet fyllas! Idag får du bara nosa på handtagen och doften av nytt skåp!! :-) Ljuvligt!

8 kommentarer:

  1. Åh! Hittade hit på något sätt via scrappiz och här fanns ju SÅ MYCKE snyggt! *addar genast till inspirationsbloggrundan* Tack! =)

    SvaraRadera
  2. Åååååh, va härligt att det anlänt. Det är ju bara sååå vackert!!

    SvaraRadera
  3. Sedär....nu har även jag hittat hit. Du gör superfina grejer!

    SvaraRadera
  4. Nämen, så kan du ju inte göra; nu kan jag inte sova! Måste se, måste se...kram
    Annika

    SvaraRadera
  5. Teaser där!!!

    Har du länk till gbg-mässan? Kommer du ner? När har du bf?

    KRam!

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Hur går det med allt? Har bebben ploppat ut än:)

    Här är en länk som kanske uppmuntrar dig att scrappa vidare;
    http://www.scrappiz.se/phpBB/viewtopic.php?p=493908#493908
    Kram kram Frida

    SvaraRadera
  7. Hoo hoo!! Where are YOU??!! Jag anar ugglor i mossen???? :-) Tänker på diog käraste raisin.... Många kramar!!

    SvaraRadera