måndag 21 januari 2008

Jippikayäy!

Det händer inte så ofta, men ibland blir ju hela dagar ett enda stort russin att glädjas åt och peta ut ur vardagskakan! Igår var det en riktig russindag för mig :-) Jag säger bara Formexmässan; nya läckra scrapbookingprylar & stämplar, en massa fina inredningsgrejer av alla slag, ett trevligt möte med Fräs, färg, form, choklad & annat gott att smaka på, en mugg av den godaste latte jag någonsin druckit och kanonkul sällskap... Halelujamoment hela dagen! Tack tjejer för en härlig dag och tack Anna för att jag fick följa med trots din skräck för Magus Gigantus :-)



5 kommentarer:

  1. Instämmer med föregående talare! ;)

    //Busan

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att ni hade roligt! Det hade varit roligt att vara med.... *avis* ;-)

    SvaraRadera
  3. Vad kul med en träff! Och vem är Fräsen?? Kram,
    Annika

    SvaraRadera
  4. Haha, jo, jag var nog lite otydlig; menade vem som är Fräs på bilderna! Och du, du, du ser ju inte ut som ngn val på bilden!!! Kramis,
    Annika

    SvaraRadera