onsdag 30 januari 2008

Färilskona!

Jag är inte mycket för dies å sånt, men när vi var på Formex föll jag som en fura för QK diesen med en fjäril! Den är så fiiiin! Eftersom Smulan har ett par svarta lackskor med fjärilar på så kände jag att jag fick ett enormt behov av att köpa den där fjärilen... Nu har jag använt den på ALLT jag gjort de senaste dagarna, så du har inte sett den för sista gången!! Jag har haft lite 3D lack på fjärilarna så att de blir blanka och fina, som de på Smulans skor :-)

Hur det går med skåpet?! Det går bra!

4 kommentarer:

  1. Ååh- vad jag också vill ha sådana där fjärilar!!! Var hittar man dem kan man undra?? Jättefin LO baby!! :-)

    SvaraRadera
  2. Näe, du är då klurig; visa skåpet, visa skåpet!

    Förstår att du fallit för den fjärilen för den är så vacker! Och layouten också!

    Nu är det väl dags när som helst? Undrar varje dag du inte skriver i bloggen...

    Ta hand om dig/er och kramar,
    Annika

    SvaraRadera
  3. Skona?? Säger lilla sötnosen så?? :-) Joo- såklart att jag vill ha butterflies! Roosa, turkosa och svarta. Vill du ha såna där lace blommor?? (Prima ) Knasbollarna på AMLT lyckades strula till min order så jag fick lace-blommor istället för filtblommor!! :-o Vilken grej va?!?! Så nu har jag svarta, rosa, turkosa o extra svarta. *muttrar* Vem orkar returnera till USA menar jag?!?

    SvaraRadera
  4. Det var jag som råkade skriva anonymt ovan. ;-) Kramokramo till dig o bebben som jag är så spänd över!! :-)

    SvaraRadera