torsdag 3 april 2008

Pappskalle...

Japp, jag måste vara Sveriges största pappskalle! Här åker man på mässa och vad drar jag med mig hem?! Buntvis med papper! Jag kan bli snål och stå och tumma på en dekoration för 49 kr och tycka att det är för dyrt, men sen kan jag köpa 25 papper utan att blinka... Önskar att jag hade en liten hög med dekos istället för en bunt papper.. Påminn pappskallen om detta nästa gång det är mässa är du snäll!

Trots att pappersbunten med nya papper redan är för stor kommer jag alldeles snart att köpa ännu fler :-) Annas scrapbooking har nämligen fått in plenty of Fancy Pants & Cosmo Cricket stuff! Jag var där i tisdags men var tvungen att åka därifrån för jag blev alldeles tårögd- så fina är FP pappren! :-D

Ooops! Glömde ju bort att berätta att Pappskallen vann en Cuttlebug hos Scrapperiet på mässan!!

4 kommentarer:

  1. Hihi, känner igen det där! Handlade faktiskt inte så mycket på mässan, men var på In-Ex i stan igår och handlade desto mer... *harkel*
    Grattis till buggen! Älskar min! :D
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. VA??? Vann DUUUU? JAAAG skulle ju vinna ju!!! ;-) :-D GRATTIS till både cuttlebagen och pappershögen :-) Jag känner igen det där med att vara dumsnål, ångrar flera missade köp.

    SvaraRadera
  3. Grattis, pappskalle! *ler* Du, kan man egentligen ha för mycket papper? Undrar en som MÅSTE beställa mer nu...kram
    Annika

    SvaraRadera
  4. Hm, det där känns onekligen igen. För första gången har jag börjat fundera på om det inte är dags att rensa bland mina papper. Har en heeeel del jag nog aldrig kommer att använda... Jaså, du gick och vann grodan. Du har tur med stansmaskineriet må jag säga;-) Grattis!! Kram D

    SvaraRadera