torsdag 15 november 2007

Kan du höra låten?

Jag har i en veckas tid haft "This is my hometown" med the Wannadies spelandes på min "inre" radio... (du vet när det ligger låtar som spelas om och om igen som bakgrundsmusik i hjärnan, det är väl inte bara jag som har en inre radio... eller??) Varför då kan man ju fråga sig... jo för det är också titeln till layouten som jag gjorde till Hemlisutmaningen den här veckan :-) Nu har ju inte jag samma "hometown" som the Wannadies, men det får gå bra ändå!



3 kommentarer:

  1. Jepps, även jag hör dessa låtar. Inte just din men i stort sett varje morgon vaknar jag med en låt i skallen. Ibland en bra så det är riktigt trevligt och ibland någon knäpp som nästan gör mig galen. :-)
    Dagens låt för mig är Oops, I did it again... gissa vilken av de två kategorierna den hör till? ;-)

    SvaraRadera
  2. Lövely LO!!! Himla snyggt du fått till alla bilder. Härligt när det är massor som händer och mkt att titta på. Men du- solen skiner ju inte på bilderna?!? :-o ;-)

    SvaraRadera
  3. Wow, åh, denna gillar jag mycket! Massor att titta på!Och massor av kramar, Annika/annik5064

    SvaraRadera