måndag 19 november 2007

Hemma!

Borta bra, men hemma bäst! Sista delen av Utmaningsresan är i gång och nu är vi inne på sista etappen :-) Jag har fotat mina hemmafavoriter; min soffa, min ljushållare, min köksmöbel, min morgonrock och min stora goa handduk, mitt kaotiska pysselbord, mitt kylskåp (mest kylskåpsmagneten dock), min tandborste, min dusch"tratt" och mitt täcke och min kudde. Dvs det bästa jag har, det jag tycker känns allra mest hemma för mig och det jag saknar mest när jag är borta :-) Jag använde tändstickor/doftljusförpackning, kaffebönor och kanel som symbol för Hemma. Om du hittar kanelen får du komma till mig på fika när du vill! Välkommen! ;-)

1 kommentar:

  1. På blommorna, väl? Men, du, om jag kommer till Karlstad kommer jag och fikar även om jag har fel! Härligt tema och jag gillar hela upplägget på layouten! Snyggt! Kram, hoppas du måt gott!
    Annika

    SvaraRadera