onsdag 26 september 2007

God god...

...plommonkaka!


4 kommentarer:

  1. Rackarns vad du bakar och och lagar mat och har dig. Jaa- tänk om man själv var sådär huslig! Ser helt fantastiskt smarrigt ut! :-)

    SvaraRadera
  2. men, men :-o kan juh inte fresta med så mycket smarr!! *skicka hit en bit BUMS*
    Hoppas du får skoj på scrappmaran du med :-) Fick hem en massa nya kort idag. Nu ska det bara sorteras vilka som ska med!

    Tack ang mina 16 kort LO. DEt var en match att få med alla. Och dagen var super!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Å blir man så där härligt huslig av sig när man väntar barn?, jag har glömt hur det var..
    Fast efter ha sett diverse magar å bebisbilder hitan å ditan börjar det suga lite i bebis tarmen.. Men bara Lite!
    Sådetså
    Hoppas allt e bra annars
    Kram!!!!!

    SvaraRadera
  4. Mums. Jag har just gjort en LO till min BOM som heter "Kakmonster". Undra varför :-) Synd att du bor så långt bort annars hade jag knallat över och ätit upp din plommonkaka :-)

    SvaraRadera