torsdag 20 september 2007

En cool utmaning!

Vi på scraputmaningen fick en utmaning som verkligen var något att bita i av en tjej som heter Carola! Efter en trevande början kom the Freestyler i mig igång och rockade loss :-) Så kul och så läcker färgkombo!

Här är utmaningen:

* Scrappa en lo i strl 12" x 6"

* Använd färgerna: Vitt, turkos, lime & lila

* Minst 20 brads

* Egengjord overlay

* Freestyla så mycket du kan... Yay!

* Titel = Handskriven med ex akrylfärg


Jag är nöjd att jag lyckades göra av med lite lila pryttlar- lila är svårt! Här är iaf resultatet:


3 kommentarer:

  1. Jippie du e med Blogg!!!
    Gratulerar så hemskt mycket till detta lilla underverk!

    UNDERBAR LO!! Du har ju freestylingstilen helt klar för dig, MERA MERA MERA!!!! Å så kul att få se dina alster igen!
    Å tack för senast, jag hade träningsvärk (om det nu säger nått om hur otränad jag är som får magont efter en hel kvälls skrattande eller hur kul vi faktist hade det.. ska vara osagt :D )
    Kramar i massor, lägger genast till dig i länklistan :)

    SvaraRadera
  2. Åhåå...Den här utmaningen hoppar jag gärna på. *grubblar* Tror jag har dåligt med brads dock. Aja- det löser sig... Kram

    SvaraRadera
  3. My god!!! Det var bland det snyggast jag sett. Nånsin!!!

    SvaraRadera