fredag 1 januari 2010

Tjo vad det var livat!...

... tydligen mer livat än vad jag tyckte igår kväll; jag har lyckats ha sönder objektivet till min kamera! Helt snett är det, eller rättare sagt var det, innan min sambo skulle "fixa till det" och skruvade isär objektivet i dess beståndsdelar. Jag sa till Store Pilleman att han inte fick skruva mer än att han kände att han hade koll på läget och kunde skruva ihop det igen... men, men... efter en stunds muttrande och prata-med-sig-självande fick jag en påse med sjuttielva delar i...

Jag fick fota layouter med våran gamla pluttkamera och då blir det ju som det blir:







Hoppas att ditt år började bättre än med ett trasigt kameraobjektiv!

(Sen undrar jag om det nya året verkligen börjar på riktigt om man inte har tittat på Ivanhoe?? Om inte, så undrar jag om man kan hyra den nånstans?)

1 kommentar:

  1. Vill bara hoppa in och önskar dig ett Gott Nytt pysselår. Hoppas vi kan få till en liten Bomstaträff snart :) Kram Tesa

    SvaraRadera