måndag 20 april 2009

Alive and kicking!

Så var det dags att lämna ifrån sig ett litet livstecken den här månaden också ; ) Hi hi!! Jag har träffat några nya kamrater som har tagit väldigt mycket av min tid på sistone... lite svårflirtade men trevliga bekantskaper som jag ska presentera för dig en annan dag... och då menar jag inte om en evighet :)
Ja wohl, jag har iaf hunnit med att göra två kort i den glada, galna stilen till Annas scrapbooking. Pappren från aprilkitet är så fräsiga och rockiga så då måste man ju göra något som passar dem!



Jag vann ju galet många urfina papper från Maja design på Värmlandsträffen. Jag tänkte att jag skulle dela med mig av dem genom en liten utlottning. Så kika in igen om några dagar om du vill få chansen att lägga rabarber några Maja papper! (Undrar om det fortfarande är någon som tittar in i den här halvdöda bloggen... jag hoppas det :) )

6 kommentarer:

  1. I´m here! :-) Såklart! :-)
    Döläckra kort!!! Huuur coooola som helst! DU rockar bruden! :-)

    SvaraRadera
  2. Coola kort, japp jag är här och tittar till dig. Prenumererar på din blogg så jag blir varse så fort du uppdaterar :o) Kram och hoppas du tittar förbi på onsdag.

    SvaraRadera
  3. I´m here...
    Såg dina fina kort i Annas blogg också, de är verkligen läckra!

    SvaraRadera
  4. Tja brudo! Klart jag är här, bara gömmer mig litegrann! Det var FÖÖR längesen vi sågs, vi har varit sjuka o borta o ja, vi måste ses helt enkelt. Jag kommer inte på träffen ikväll, kom hem från Öland igår och åker till Avesta med Mazzarin på fredag så jag är hemma ikväll. Vi höres! Kram / Elin

    SvaraRadera
  5. Tack för kommentaren i min blogg, du rockar fett vännen! I morgon torsdag är jag tillbaka på jobbet ;-)

    SvaraRadera
  6. Jag är också här : ) Precis som tesa så har jag koll via google reader när du uppdaterar.

    Läckra kort du gjort och snyggt fotat med gitarren.

    Kram /MalinZ

    SvaraRadera