onsdag 22 oktober 2008

Jag haver julpysslat!

Jo men visst sörru, julpysslat har jag gjort den senaste månaden... Det var värst vilken tid det tog för mig att knåpa ihop några små saker. Väldigt söta är de iaf; de genomskinliga är embossade i Cuttlebugen så att de fick fina mönster och den i papper kan rymma något riktigt trevligt till någon man tycker om :-)




Sen har jag gjort lite annat också. Typ städat lägenheten för visning 5 gånger (vilket innebär att jag varit tvungen att städa bort hela pysselimperiet lika många gånger!!) , SÅLT lägenheten, börjat titta på tapeter till nya boet, börjat titta på möbler till nya boet och gjort allt annat vanligt tjafs en Hausfrau gör om dagarna + haft 2 barn som pendlat mellan lite snoriga och supersnoriga & lite missnöjda och väldigt missnöjda. Vardagslivet kan vara hårt, vilken tur att jag är kvinna! :-)

1 kommentar:

  1. Najsigt julpyssel! Send some to me will ya´?!? ;-) Kram/D

    SvaraRadera