onsdag 12 december 2007

Ny stil...

Helt plötsligt inser jag att min lilla bebis inte är nån liten bebis längre utan börjar bli en riktig liten tjej! Jag och Smulan var på H&M och skulle köpa strumpbyxor då hon fastnade för den rosa tyllskapelsen :-) UT med unisex, IN med rosa fluff, glitter och bling säger Smulan... Mamman är mer tveksam, men när jag ser hur malligt hon sprätter runt i sin nya utstyrsel så veknar jag ju så klart...


Jag har använt en av WebmosterHelenes inspirerande skisser.

5 kommentarer:

  1. Hi hi hi! Känner igen det där med rosa, fluff, glitter och prinsessklänningar! ;-) Samma sak hände mig för ngra år sedan. Pop går INTE hem längre. *trist* Tur man har fler barn som man kan klä som man vill! ;-) Urläcker LO- som vanligt lilla mästare där! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. HiHi vilket underbart foto :)
    Å superhärlig Tjej LO!!!
    KRAM
    Malin

    SvaraRadera
  3. http://annika5064.blogg.se/17 december 2007 kl. 01:07

    Heja rosa! Jättekul foto och snygg skapelse som vanligt! Kramar om,
    Annika

    SvaraRadera
  4. Sååå himla fin LO!! Älskar färgkombon! Stora kramar: hoppas du mår bra!<3

    SvaraRadera
  5. Pöss på din gullunge! Min lilla skurk och jag var och handlade en julklänning i början av dec....

    Hon hittade på kappahl en röd och svart glittrig sak med en liten bolero till...

    Inte riktigt min smak, men efter att ha visat alla andra plagg och ungen tvärvägrade var det bara att inse att nu börjas det... :-D

    SvaraRadera